معرفی عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم از برند بولگاری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : دو شنبه 17 خرداد 1400
بازدید : 153
نویسنده : مدیر سایت

بولگاری یکی از بهترین برندهای تولیدکننده عطر و ادکلن در جهان است که طی سالهای متمادی عطر و ادکلن های زنانه و مردانه زیادی روانه بازار کرده است. برند بولگاری یک شرکت ایتالیایی است که به اسم نام خانوادگی موسس آن کمپانی راه اندازی شد. بولگاری از جمله برندهای مطرحی است که همواره توجه ویژه ای به به سلایق مردان و زنانه عطر باز و عاشق عطر در سراسر جهان داشته است و همیشه روایح کاملاً به روزی تولید کرده اند.
بولگاری با تولید برترین نوع عطر زنانه و عطر مردانه، از روایح طبیعی و خاص در سرتاسر جهان همیشه فروش ویژه و خاصی را داشته و دارد.

بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم یکی از عطر های زنانه خاص از میان لیست طولانی عطرهای زنانه تولید شده بولگاری است.
عطر زنانه بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم یا BVLGARI - Jasmin Noir EDP در سپتامبر سال 2008 وارد فروشگاه های جهان شد. این ادکلن زنانه و خوشبو در یک شیشه مشکی رنگ بسیار مرموز اهداف محبت انگیز زیادی را دنبال می کند. ساختار این ادکلن زنانه شرقی گُلی است و بسیاری از دوستداران رایحه های گُلی را به خود جذب کرده است.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم عطری خاص و بسیار مناسب برای خانم های 25 تا 40 سال است. عطرسازان این ادکلن زنانه دو تا از برترین طراحان پرقدرت خانه عطرسازی بولگاری به نام های کارلوس بنایم Carlos benaim و صوفی لابه Sophie labbe است.
در طراحی بطری و جعبه عطر علاوه بر رنگ مشکی از رنگ بسیار شکیل و زیبای طلایی استفاده شده است. درب بطری عطر هم به رنگ طلایی و زیبا است. این بطری عطر زنانه در حجم 100 میل در شیشه و طراحی عطر اصل و و در شیشه های 100 میل با بسته بندی تستر عطر و 5 میل در شیشه های مینیاتوری عطر و بسته بندی شده است.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم بی شک یکی از محبوب ترین و به یادماندنی ترین عطرهای زنانه تولیدی بولگاری در دهه های اخیر است. عطری بسیار لطیف و زنانه با رایحه بسیار گرم و جذاب. ادکلن گرم و بسیار دوست داشتنی از ترکیب مجموعه مواد بسیار معطر و خاصی ساخته شده است.
مواد موجود در اسانس اولیه عطر اسانسهای ترکیبات سبز، گاردنیای یاسمنی است. این ترکیبات در همان ابتدای افشاندن عطر زنانه منتشر می شود. یاس و بادام روایح موجود در نت میانی عطر هستند. این روایح دقایقی بعد از محو شدن اسانس های اولیه شنیده می شوند. بعد از اسانس های میانی، بوی     دانه تونکا، مشک، کهربا، نعناع هندی، روایح چوبی و شیرین بیان شنیده می شود.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم، پراکندی بوی بالا و ماندگاری طولانیش را مدیون همین ترکیب روایح شگفت انگیز در کنار هم است.
بولگاری آکوا پور هوم، رایحه، ماندگاری، پخش بو ی مناسبی دارد.  قیمت عطر بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم را می توانید با مراجعه به فروشگاه عطر معتبر اینترنتی مشاهده کنید.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم را به عنوان یک عطر رسمی و شبانه بسیار مناسب به شما توصیه می کنیم. بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم بیشتر مناسب بانوان جوان است. بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم به عنوان عطر رسمی شناخته می شود.
بولگاری جاسمین نویر ادو پرفیوم یک عطر زمستان گُلی بسیار خوشبو و گرم کننده مناسبی برای روزهای و شبهای سرد زمستانی است.





:: برچسب‌ها: عطر , ادکلن , عطر زنانه , ادکلن زنانه , ادو پرفیوم , بولگاری , قیمت عطر , فروشگاه عطر ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان با عطرساز رایحتو بساز و آدرس atrsaz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com